صفحه اصلی > مقالات : انواع ظروف کرم و کاربرد آنها

انواع ظروف کرم و کاربرد آنها

انواع ظروف کرم

 

انواع ظروف کرم در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها می تواند طراحی خاصی داشته باشد و همچنین دارای مدل متفاوتی باشد. کرم ها بدون شک جزو مهمترین و البته پر فروش ترین محصولات آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان هستند و انواع بسیار متفاوتی هم دارند. یک سری از کرم ها به صورت پماد حالت دارویی دارند و برای سوختگی ها و یا گزیدگی ها از آنها می توان استفاده کرد.

نوعی دیگر کرم ها می توانند بهداشتی و درمانی باشند مثل کرم های ضد آفتاب که هم جلو اشعه های مضر آفتاب را می گیرند که باعث سرطان می شود و هم اینکه به دلیل جلوگیری از نور مداوم آفتاب باعث جوان سازی پوست می شوند. دسته دیگر می توانند آرایشی باشند مثل انواع کرم های نرم کننده، آبرسان و یا کرم هایی که برای آرایش از آنها استفاده می شود. هر کدام از این موارد دارای انواع ظروف کرم هستند و متناسب با ویژگی که دارند باید ظرف کرم مناسبی برای آنها تهیه شود.

کارخانه های تولید کننده کرم ها با توجه به محصولی که تولید کرده اند از انواع ظرف کرم استفاده می کنند که مناسب نیاز محصولشان باشد. بنابراین نمی توانیم یک نوع ظرف خاص را نام ببریم. در این محتوا هم قرار است برای شما انواع ظروف کرم را معرفی کنیم و کاربرد و خصوصیات هر یک از آنها را بیشتر برای شما باز کنیم.

قبل از خرید ظرف کرم حتما بایستی این محتوا را مطالعه کنید چرا که در غیر این صورت امکان دارد محصولی غیر مناسب با کاری که نیاز دارید را تهیه کنید که همین می تواند برای شما مشکل ساز شود. فراموش نکنید جذابیت ظروف هم بسیار مناسب است چرا که هر چقدر ظرفی زیبا تر باشد احتمال به فروش رفتن آن هم افزایش پیدا می کند و باید به این مورد هم دقت کرد.

 

مطلب پیشنهادی:انواع خط چشم و تفاوت آنها

 

انواع ظروف کرم

در ایندمحتوا قصد داریم تا شما را با انواع ظروف کرم آشنا کنیم. انواع مختلفی ظرف کرم وجود دارد که هر کدام طراحی منحصر به فردی دارد و کارایی های آن هم می تواند متفاوت باشد. همچنین این ویژگی ها می تواند بر روی کیفیت محصول و یا قیمت نهایی آن هم تاثیر گذار باشد و باید به این جزئیات کسب و کار ها دقت زیادی کنند.  کسب و کار هایی که به این نوع از ظروف نیاز دارند بایستی قبل از خرید حتما نسب به انواع آن آگاهی داشته باشند.

انواع قوطی کرم

ظرف کرم ساده و یا پیچی

این دسته از انواع قوطی کرم می تواند در حالت های استوانه ای و یا سایر طراحی و سایز های مختلفی تولید شود. ویژگی اصلی این ظروف این است که دارای درب پیچی هستند و باید آنها را باز کرد و بعد از محصول درون آنها استفاده کرد. در واقع ساده ترین نوع ظروف هستند که فقط هم برای کرم کاربرد ندارد. اکثرا کرم های آبرسان و یا کرم هایی که استفاده زیاد از آنها مشکلی ایجاد نمی کند و یا استفاده زیاد از آنها باعث تغییر رنگ پوست یا صدمه نمی شود را درون این ظروف قرار می دهند.

مشکل  اصلی این دسته از ظروف این است که بسیار ساده هستند و طراحی آنها جذابیتی برای مشتریان ندارد اما اگر برای کاور و طرح روی آن یک رنگ جذاب و یا طراحی جذاب انتخاب شود ممکن است این مشکل رفع گردد. به دلیل ساده بودن این ظروف قیمت مناسبی هم دارند و به این شکل برای کارخانه ها مقرون به صرفه تر هم می شود. جنس اغلب این نوع از ظروف کرم پلاستیکی است، هرچند با توجه به محصول درون آن می تواند از جنس شیشه ای و یا فلزی هم ساخته شود.

 

خرید ظرف کرم پیچی و یا جار با درب پیچی با بهترین قیمت از قوطی! 

 

انواع ظرف کرم

ظرف کرم تیوپی

یکی دیگر از انواع ظروف کرم، ظرف کرم تیوپی است که می توان آن را جزو متداول ترین مدل های ظرف کرم دانست که در بازار وجود دارد. تقریبا همه کرم های ضد آفتاب و اکثر کرم های آرایشی درون این دسته از ظروف نگهداری می شوند. دلیل آن هم این است که بر خورد بین دست با خود کرم از بین می رود و به این شکل کرمی که مورد استفاده قرار می گیرد بهداشتی تر از کرمی است که در حالت عادی از آن استفاده می شود.

نکته بعدی این است که دیگر درب آن هم سطح زیادی ندارد و حتی اگر مصرف کننده یادش برود آن را ببندد امکان آلوده شدن کرم و ماده درون ظرف با آلودگی محیطی تا حد زیادی کاهش میابد. جدا از همه این موارد به دلیل اینکه صرفا با فشار دادن آن هم نه با قدرت زیادی حجم مشخصی از کرم به بیرون از ظرف ریخته می شود استفاده از کرم هم دقیق تر و راحت تر از زمانی است که خود مصرف کننده با دستش از آن استفاده می کند.

پس ظرف کرم تیوپی از نظر استفاده و هم از نظر بهداشت بسیار مناسب تر از ظروف پیچی است. اما هزینه آن می تواند تا حدی از ظروف پیچی گران تر باشد. تمامی ظروف کرم تیوب از جنس پلاستیک تولید می شوند و برای اکثر کرم ها هم ظرف مناسبی می باشند.

 

می توانید با کلیک بر روی خرید ظرف کرم تیوپی محصول مورد نظرتان را تهیه کنید.

 

ظرف کرم پمپی

ظرف کرم پمپی

از نظر مکانیزمی بین ظرف کرم پمپی و تیوپی شباهت زیادی وجود دارد با این تفاوت که حالت پمپی نیاز به یک پمپ برای خارج کردن کرم دارد. در واقع شبیه مایع دست شویی است با این تفاوت که از دورن آن کرم و یا مواد بهداشتی مانند کرم خارج می شوند. این ظروف بسیار پر کاربرد هستند و به دلیل استفاده آسانی که دارند بسیار پر طرفدار می باشند. همچنین حالت بسیار شکیل تری نسبت به انواع ظروف کرم دارند که تا به اینجای کار برای شما معرفی کردیم. این ظروف به دو صورت حالت شیشه ای و طرح دار می توانند تولید شوند.

در حالت شیشه ای مشتریان امکان این را دارند که داخل محصول را مشاهده کنند. اما در حالت طرح دار این امکان وجود ندارد و مثل سایر ظروف ها هستند بنابراین با توجه به نیاز کسب و کار ها و البته خود محصول می توان از هر یک از این مدل ها استفاده کرد.ظروف کرم پمپی بیشتر برای کرم هایی مثل ضد آفتاب و یا کرم های گران قیمت کاربردی می باشند و کمتر مصرف درمانی دارند.

 

مطلب پیشنهادی: انواع ریمل و کاربرد آنها

 

در واقع اکثرا مواد شستشوی صورت مثل پاک کننده های پوست و یا کرم هایی که گران قیمت هستند را درون این نوع از ظروف قرار می دهند. همچنین برای کرم های آرایشی که دارای رنگ هم هستند مناسب است چرا که مقدار مشخصی از محصول خارج می شود و استفاده از آن برای آرایش کردن کار به شدت ساده تری است. از این ظروف برای سرم های بهداشتی  هم می توان استفاده کرد و کلا طراحی جذابی برای مشتریان دارند.

اما گران قیمت تر از سایر محصولاتی هستند که تا به اینجا معرفی کردیم و همین طور باید پمپ آنها با کیفیت باشد. چرا که اگر خراب شود استفاده از محصول غیر ممکن و یا سخت می شود و این موضوع می تواند بر روی علاقه مشتریان تاثیر گذار باشد.

 

می توانید بعد از مقایسه بین تامین کنندگان مختلف ظرف کرم پمپی خودتان را تهیه کنید.

 

ظرف کرم پیچی

ظرف کرم مسافرتی

دسته دیگر از انواع ظروف کرم، ظرف های مسافرتی هستند. این دسته از ظرف ها برای این طراحی و ساخته شده اند که هنگام مسافرت، توریست ها امکان این را داشته باشند تا مواد آرایشی خودشان را درون آنها بریزند و با خودشان حمل کنند. آن هم به چند دلیل مختلف، اول از اینکه کوچک هستند چرا که قرار است صرفا برای چند روز مورد استفاده قرار بگیرند.

دوم اینکه مقاوم هستند و مثل خیلی از ظروف کرم پلاستیکی در چمدان آسیب نمی بینند و باعث کثیف شدن سایر وسایل داخل چمدان هم نمی شوند. بار ها شده است که خواستید یک محصول بهداشتی و یا کرمی را با خودتان به سفر ببرید اما حجم بزرگ و یا ظروف بزرگ آن بخش زیادی از چمدان شما را اشغال کرده است با این نوع از ظروف مسافرتی مشکل شما بر طرف خواهد شد.

مشتریان این ظروف دو دسته هستند اول مردم عادی که قصد دارند از آنها برای نگهداری محصولات مایع و کرمی خودشان در طول سفر استفاده کنند. دسته دیگر کسب و کار ها و تولید کننده مواد آرایشی از جمله کرم ها هستند که می خواهند محصولات خودشان را به صورت مسافرتی هم تولید کنند تا در ظروف کوچک تری قرار بگیرند.

در هر صورت این نوع از ظروف به دلیل سایز کوچکی دارند برای مسافرت و یا استفاده از یک محصول آرایشی در مدت زمان کوتاه بسیار مناسب هستند و طرفداران خودشان را دارند. اغلب درب های این محصولات به صورت تیوپی و یا پیچی است. مهمترین نکته که برای آنها وجود دارد این است که دیگر نیازی نیست استرس این را داشته باشید که وسایل بهداشتی شما داخل چمدانتان را کثیف کند و به جای زیادی هم اشغال نمی کنند.

 

مطلب پیشنهادی: چگونگی شستن ظرف ریمل

 

پوکه کرم

ظرف کرم فانتزی

خیلی از کودکان نسبت به کرم ها گارد دارند و یا اینکه دختر بچه هایی که تازه قصد استفاده از کرم و یا سایر مواد آرایشی و بهداشتی دارند نیاز به یک محصولی دارند که مناسب آنها باشد. در ادامه انواع ظروف کرم قصد داریم تا شما را با ظرف هایی آشنا کنیم که بسیار زیبا و بامزه هستند.

این ظرف ها مناسب دختران جوانی است که به این نوع طراحی علاقه مند هستند و یا کودکانی که نسبت به مواد بهداشتی و یا حتی درمانی گارد دارند. این نوع از ظروف دارای طراحی های بسیار جالبی هستند برای مثال ممکن است که درب ظرف کرم ها به صورت یک حیوان باشد و یا طراحی و شکل ظاهری یک ظرف شبیه به یک شخصیت کارتونی باشد.

این موضوع به مادران کمک می کند تا راحت تر از پماد های درمان و یا کرم هایی مثل کرم ضد آفتاب که در هر سنی نیاز است برای کودکانشان استفاده کنند. در واقع این طراحی ها کمک کننده است تا کار مادران کم تر شود. جدای از این موضوع خیلی از دختران به خصوص دختر خانم های جوانی که تازه به آرایش کردن علاقه مند شدند جذب طراحی های فانتزی می شوند که ظاهری شبیه به یک شخصیت کارتونی و یا حیوانات بامزه دارد.

برای همین این نوع از طرح ها هم جامعه مخاطب خودش را دارد و بین آنها اتفاقا بسیار محبوب است و مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو کارخانه های تولید کننده کرم ها و مواد آرایشی می توانند محصولات مرتبط با بخش کودکان و نوجوانان خودشان را درون ظروف فانتزی در بازار عرضه کنند.

 

مطلب پیشنهادی: تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی چیست؟

کدام یک از انواع ظروف کرم مناسب تر است؟

این سوالی است که جواب مشخصی ندارد. در واقع اینکه کدام نوع از انواع قوطی کرم برای کسب و کار شما مناسب تر است را باید خود شما پیدا کنید. اگر محصولی که ارائه می دهید جامعه مخاطبش کودکان و یا دختر خانم ها هستند می توانید از ظروف فانتزی استفاده کنید. اگر بودجه کمی دارید ظروف پیچی می توانند انتخاب های مناسبی باشند. اگر دوست دارید بسیار متفاوت دیده بشوید می توانید از ظروف پمپی استفاده کنید که بسیار شکیل هستند و البته کاربری آنها هم آسان است. و اگر دوست دارید محصول خودتان را در ظرفی عادی که اکثر تولید کنندگان قرار می دهند، در بازار عرضه کنید می توانید از ظروف تیوپی استفاده کنید.

جدای از همه این ها نوع جنس ظروف هم می توانند برای برخی از کرم ها اهمیت داشته باشد. برای مثال اگر کرمی با ظروف پلاستیکی واکنش می دهد بایستی آن را درون ظروف فلزی و یا حتی شیشه ای قرار داد پس نمی توانیم یک نسخه را برای همه بپیچیم و هر کسی بایستی با توجه به نوع محصولی که قصد عرضه آن را دارد و البته بودجه ای که دارد از بین انواع ظروف کرم، ظرفی را انتخاب کند که بیشتر مناسب کارش باشد.

 

مطلب پیشنهادی: پوکه ریمل چیست؟

 

حرف آخر

انواع ظروف کرم مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها مکانیزم و البته طراحی منحصر به فرد خودش را دارد و می تواند متفاوت از دیگری باشد. ما سعی کردیم در این محتوا مدل های مختلف این دسته از ظروف را برای شما معرفی کنیم و در مورد کارایی هر یک از آنها برای شما سخن بگوییم. به این صورت شما کار ساده تری هنگام تهیه هر یک از این ظروف ها خواهید داشت. اگر از این مطلب استفاده کردید حتما نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

محمد مهدی غلامی

پست های مرتبط

انواع خط چشم و تفاوت آنها

خط چشم بدون تردید عضو پر مصرف ترین محصولات آرایشی است که…

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی چیست؟

در این محتوا قصد داریم تا به تفاوت خط چشم مویی و…

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

چگونگی شستن ظرف ریمل

ریمل ها از آن دسته محصولات آرایشی و بهداشتی هستند که در…

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاه کاربران (1 دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید