صفحه اصلی > مقالات : معرفی عمده فروشی ظروف یکبار مصرف در تهران

معرفی عمده فروشی ظروف یکبار مصرف در تهران

عمده فروشی ظروف یکبار مصرف در تهران

ظروف یکبار مصرف را تقریبا می شود در هر منطقه ای از تهران پیدا کرد. اما نکته ای که وجود دارد این است که عمده فروشی ظروف یکبار مصرف در تهران هم تنوع بالایی دارند و هم کالا را با قیمت مناسب عرضه می کنند. به این ترتیب خریداران به خصوص آنهایی که قصد خرید تعداد زیادی ظرف یکبار مصرف دارند می توانند با خرید ظروف یکبار مصرف ارزان سود خوبی بدست بیاورند. با ما همراه باشید تا با مرکز فروش ظروف یکبار مصرف در تهران آشنا شوید.

مرکز فروش ظروف یکبار مصرف در تهران کجاست؟

تهران به عنوان یک کلان شهر بازارهای متعددی را در دل خود جای داده است؛ بازارهایی که هر روزه بازدیدکنندگان تهرانی و غیر تهرانی را برای خرید به سمت خود می کشاند. اما برای خرید ظروف یکبار مصرف آن هم با قیمت عمده و ارزان باید به کجا مراجعه کرد. در ادامه قرار است مهم ترین این بازارها را معرفی کنیم.

بازار تهران؛ راسته ظروف یکبار مصرف

بازار تهران مرکز خرید انواع و اقسام کالاهای مصرفی است؛ از پوشاک گرفته تا ظروف خانگی و یکبار مصرف را می توان در بازار تهران پیدا کرد. بازار تهران در مرکز شهر تهران یعنی منطقه 12 قرار دارد و از این رو دسترسی خوبی به همه مناطق تهران دارد. این خیابان بزرگترین و قدیمی ترین بازار تهران است که به خیابان پانزده خرداد، مولوی و خیام متصل است. برای خرید ظروف یکبار مصرف هم می توانید از متروی 15 خرداد استفاده کنید و هم با خودروی شخصی به این محدوده مراجعه کنید. بازار ظروف یکبار مصرف بازار در حوالی بازار پله نوروز خان قرار دارد. البته فروشگاههای گذری کوچک و بزرگ بسیاری در محدوده 15 خرداد به فروش ظروف یکبار مصرف، پلاستیک و انواع ظروف پلاستیکی مشغول هستند.

میدان راه آهن؛ عمده فروشی ظرف یکبار مصرف

در منطقه 16 تهران یعنی میدان راه آهن یکی دیگر از محله های قدیمی و البته شلوغی است که همچنان بافت سنتی خود را حفظ کرده است. در محدوده راه آهن نیز فروشگاههای متعددی را می توانید پیدا کنید که ظروف یکبار مصرف را به صورت عمده به فروش می رسانند. محله راه آهن تهران از سمت شمال با خیابان مختاری، از سمت جلوب با شوش، از سمت شرق با خیابان وحدت اسلامی و از سمت غرب با خیابان کارگر جنوبی مرتبط است. برای عزیمت به این محدوده می توانید از مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید.

خیابان کارگر جنوبی؛ مرکز خرید ظروف یکبار مصرف

یکی دیگر از مرکز خرید ظروف یکبار مصرف در خیابان کارگر جنوبی واقع شده است. این خیابان د ر امتداد میدان راه آهن که خود مرکز خرید عمده فروش های ظروف یکبار مصرف قرار دارد واقع شده است. اگر برای خرید ظروف یکبار مصرف به این خیابان مراجعه کردید به پاساژ گنجینه مراجعه کنید. پاساژ گنجینه یکی از مهم ترین عمده فروشی ظروف یکبار مصرف تهران است که انواع ظروف در طرح ها و رنگ های مختلف با قیمت مناسب عرضه می شوند.

خیابان مولوی؛ مرکز فروش ظروف یکبار مصرف ارزان

نمی شود حرف از عمده فروشی اجناس به میان آورد ولی اشاره ای به خیابان مولوی نکرد. خیابان مولوی از قدیم مرکز فروش عمده اجناس مختلف بوده است. تقریبا هر جنسی را می توان در مغازه های خیابان مولوی پیدا کرد که ظروف یکبار مصرف هم جزئی از آن است. اگر سری به این خیابان بزنید غیر از ظروف یکبار مصرف می توانید خریدهای ضروری دیگرتان را نیز با قیمت مناسب انجام دهید. برای مراجعه به این خیابان چون در محدوده طرح ترافیک قرار دارد بهتر است از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید که مترو و بی آر تی بهترین گزینه هستند. برای استفاده از مترو می توانید از خطوط 1، 3 و 7 مترو استفاده کنید و خط 7 بی آر تی نیز در خیابان مولوی توقف دارد.

بازار صالح آباد؛ بازار ظروف یکبار مصرف

بازار صالح آباد یکی دیگر از بازارهای معتبر برای خرید انواع لوازم آشپزخانه، دکوری و … است که به لحاظ جغرافیایی در انتهای خیابان تندگویان واقع شده است. در بازار صالح آباد نیز می توانید انواع ظروف یکبار مصرف با قیمت مناسب را پیدا کنید. برای مراجعه به این محدوده نیز کار سختی ندارید چراکه این بازار به دلیل موقعیت قرارگیری خارج از شهر قرار دارد و رفتن با وسیله شخصی کاملا میسر است. البته اگر تمایل دارید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید می توانید از ایستگاه مترو مولوی، ایستگاه مترو علی آباد و یا میدان بهمن برای مراجعه به بازار صالح آباد استفاده کنید.

خیابان ناصر خسرو؛ مرکز خرید ظروف پلاستیکی

برای خرید انواع ظروف پلاستیکی مثل بطری، پت و ظروفی که برای بسته بندی به آنها نیاز دارید می توانید به خیابان ناصر خسرو مراجعه کنید. برای بازدید از فروشگاههای این محدوده نیز هم می توانید از طریق خیابان 15 خرداد و هم میدان امام خمینی به این خیابان مراجعه کنید.

ویژگی های مرکز خرید ظروف یکبار مصرف

همیشه خرید از مراکز خرید برای افراد جذاب بوده و هست. درواقع خرید کردن از مراکز خرید به دلیل تنوع بسیار بالا و باز گذاشتن دست مشتری برای انتخاب از بین دهها فروشگاه باعث می شود مشتری راحت تر بتواند اجناس مورد نظر خود را پیدا کند. این موضوع در مورد ظروف یکبار مصرف هم وجود دارد. مراکز عمده فروشی ظروف یکبار مصرف در تهران به حدی متنوع هستند که کار را برای خریداران راحت می کنند. از سوی دیگر وجود تعداد زیادی بورس خرید ظروف یکبار مصرف که کنار هم قرار گرفته اند باعث ایجاد رقابت به لحاظ قیمت می شود. طوریکه می توان کالا را با قیمتی به مراتب کمتر از فروشگاههای سطح شهر تهیه کرد. این موضوع در مواقعی که بخواهید ظروف یکبار مصرف در حجم بالا تهیه کنید از اهمیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

سمیه مددپور

پست های مرتبط

انواع ظروف کرم و کاربرد آنها

  انواع ظروف کرم در بازار وجود دارد که هر کدام از…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

انواع خط چشم و تفاوت آنها

خط چشم بدون تردید عضو پر مصرف ترین محصولات آرایشی است که…

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی چیست؟

در این محتوا قصد داریم تا به تفاوت خط چشم مویی و…

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید