صفحه اصلی > مقالات : انواع ریمل و کاربرد آنها

انواع ریمل و کاربرد آنها

انواع ریمل

انواع ریمل ها جزو محصولات آرایشی و بهداشتی هستند که استفاده بسیار زیادی از آنها می شود. در واقع یکی از محبوب ترین لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر دنیا ریمل ها هستند. کاربرد اصلی این محصولات آرایشی و بهداشتی پر پشت کردن مژه ها می باشد. هر چند که انواع ریمل ها هر کدام کار خاصی را انجام می دهند و تاثیرات متفاوت بر روی مژه خانم ها می گذارند. از آنجایی که چشم ها همیشه جزو مهمترین عضو های صورت بودند و به زیبایی چهره بسیار کمک می کنند در اکثر آرایش ها با استفاده از ریمل مژه ها را نیز آرایش می کنند.

برای همین یکی از پر مصرف ترین و البته پر فروش ترین محصولات آرایشی و بهداشتی بدون شک این لوازم هستند. همچنین به دلیل اینکه استفاده از آنها ساده است اکثر خانم ها از ریمل به عنوان یک آرایش روتین چشم هم استفاده می کنند و صرفا کاربرد حرفه ای ندارد. از این نظر شما می توانید در لوازم آرایشی بهداشتی اکثر خانم ها و در خانه ها هم این محصول را پیدا کنید. نکته بعدی این است که جذابیت بسته بندی این محصولات می تواند بر روی فروش بیشتر آنها هم تاثیر گذار باشد.

 

مطلب پیشنهادی: پوکه ریمل چیست؟

 

انواع ریمل چیست و چه کاربردی دارد؟

انواع ریمل محصول آرایشی است که به صورت یک گریم برای مژه‌ها عرضه می‌شود. این محصول آرایشی معمولاً به صورت مایع یا کرمی در ظروفی ارائه می‌شود که با استفاده از قلاب یا موکت دقیقاً روی مژه‌ها قرار می‌گیرد. هدف اصلی از استفاده از ریمل، زیبایی چشم‌ها است. ریمل از طریق افزایش حجم، طول، تیرگی و رنگ مژه‌ها، چشمان را بیشتر به نظر می‌آورد و آنها را بیشتر برجسته می‌کند. این محصول آرایشی علاوه بر اینکه به زیبایی چشمان کمک می‌کند، می‌تواند جلوه و جذابیت چشمان را نیز افزایش دهد. به طور کلی، ریمل یکی از محصولات آرایشی اصلی است که در جعبه آرایش هر خانمی وجود دارد و برای ایجاد نگاهی جذاب و جلب کننده بسیار مهم است.

ظرف ریمل

کاربرد اصلی انواع ریمل، به زیبایی و جلوه چشمان کمک کردن است. این محصول آرایشی به وسیله افزودن حجم، طول، تیرگی و رنگ به مژه‌ها، به چشمان شما جلوه‌ای جذاب و بی‌نظیر می‌بخشد. به طور کلی، کاربردهای اصلی ریمل عبارتند از:

  • افزایش حجم مژه‌ها: ریمل می‌تواند با استفاده از فرمولاسیون‌های خاصی که حاوی اجزای حجم‌دهنده هستند، به مژه‌ها حجم بیشتری ببخشد و آنها را پرتراکم‌تر به نظر بیاورد.
  • افزایش طول مژه‌ها: برخی از ریمل‌ها با استفاده از الیاف طبیعی یا مصنوعی، به مژه‌ها طول بیشتری می‌دهند و آنها را به صورت بلندتر و درازتر به نظر می‌آورند.
  • افزودن تیرگی: ریمل با افزودن رنگ به مژه‌ها، آنها را تیره‌تر و جدی‌تر به نظر می‌آورد که به چشمان شما جلوه‌ی دلپذیری می‌دهد.
  • جدا کردن مژه‌ها: برخی از ریمل‌ها به ویژه ریمل‌های جداکننده، به خوبی مژه‌ها را جدا کرده و از ریسک خرده شدن آنها جلوگیری می‌کنند.
  • مقاومت در برابر آب و رطوبت: ریمل‌های ضدآب به ویژه در مواقعی که به طور مداوم در تماس با آب یا رطوبت هستید، مفید هستند. آنها از پاک شدن زودهنگام ریمل جلوگیری می‌کنند.

معرفی انواع ریمل ها و کاربرد آنها

همان طور که بالاتر اشاره کردیم انواع ریمل وجود دارد که هر کدام از آنها یکسری کاربرد دارند درست است که همه آنها بر روی پر پشت شدن مژه ها تاثیر گذار است. اما تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد در واقع تغییراتی که اعمال می کنند با یکدیگر فرق دارد یکسری از آنها کشیده تر می کند مژه ها را و یکسری دیگر ضخیم تر می کند. برای همین انواع ریمل های زیادی در بازار وجود دارند در ادامه در مورد هر کدام از آنها بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

مطلب پیشنهادی: مواد اولیه ظروف گیاهی

 

ریمل حجم دهنده:

همان طور که از اسم این نوع ریمل مشخص است باعث افزایش حجم می شود. در واقع ریمل حجم دهنده باعث پر پشت نشان داده شدن مژه ها می شود. این نوع از ریمل ها غلظت بیشتری دارند و درون محتوا های آنها موادی مثل پلیمر های سیلیکونی و یا موم نیز وجود دارد. همین موضوع باعث می شود تا زمان استفاده حالت پر پشت تری به مژه ها بدهد. این نوع ریمل ها مناسب خانم هایی است که مژه های نازک و یا با فاصله دارند. برس آنها نیز به صورتی طراحی شده است که با یک حرکت حجم زیاد ریمل را بر روی مژه پخش می کند. این نوع برس بیشتر به شکل تپل می باشد.

ریمل بلند کننده:

این نوع ریمل مناسب افرادی است که مژه های با سطح زیاد اما کوتاه دارند. در واقع برس این ریمل حالتی را به مژه ها می دهد که باعث میشود اندازه و سایز مژه ها بلند تر از حالت عادی شود. همچنین می توان از آنها چند بار استفاده کرد تا طول اندازه مژه ها را هم بلند تر نشان دهند.

ریمل فر کننده :

اگر در نوعی از آرایش نیاز باشد تا مژه ها حالت فر به خود بگیرند و یا اینکه از حالت صاف خارج شوند از این دسته ریمل ها استفاده می شود. مواد درون این محصولات حاوی رزین و پلیمر می باشد و این مواد در کنار یکدیگر حالت فر و موج داری را به طور موقت به مژه ها می دهند. در هنگام استفاده باید سعی کرد تا مواد این ریمل را بیشتر به قسمت ریشه مژه ها کشید.

کاربرد انواع ریمل

ریمل جدا کننده مژه:

این نوع از ریمل ها را می توان جز ریمل های چند کار دانست. در واقع همزمان باعث افزایش حجم و ضخیم شدن مژه ها می شوند و معمولا هم ضد آب هستند. باعث می شوند تا هر مژه به صورت جدا گانه حالت فر و زیبایی به خودشان بگیرند بیشتر مناسب آرایش های خاص می باشند. باید در هنگام استفاده دقت کرد که ریمل ها به صورت یکدست بر روی سطح مژه ها قرار بگیرند.

ریمل اکلیلی:

ریمل های اکیلی هم مناسب آرایش های خاص با تم های دخترانه است. البته می توان از آنها در مهمانی هایی مثل تولید ها و جشن های دوره همی هم استفاده کرد به طور کلی یک حالت بامزه را به مژه های خانم ها می دهد. این محصولات هم به صورت مایع و پودری وجود دارند. و به دلیل ایجاد کردن رنگ ها پر زرق و برق در بین دختر ها بیشتر محبوب هستند.

 

مطلب پیشنهادی: خرید استثنایی پوکه ریمل

 

در این محتوا سعی کردیم تا شما را با ریمل و البته انواع ریمل آشنا کنیم. امیداواریم این محتوا برای شما کاربردی بوده باشد. اگر دوست دارید تا مطالب بیشتری از این دست را مطالعه کنید می توانید به سایر وبلاگ های ما مراجعه کنید. همچنین اگر هم علاقه مند هستد تا ظروف و پوکه ها آرایشی و بهداشتی را خریداری کنید می توانید به سایت اصلی قوطی مراجعه کنید و بعد از مقایسه تامین کنندگان مختلف محصول مدنظرتان را تهیه کنید.

محمد مهدی غلامی

پست های مرتبط

انواع ظروف کرم و کاربرد آنها

  انواع ظروف کرم در بازار وجود دارد که هر کدام از…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

انواع خط چشم و تفاوت آنها

خط چشم بدون تردید عضو پر مصرف ترین محصولات آرایشی است که…

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی چیست؟

در این محتوا قصد داریم تا به تفاوت خط چشم مویی و…

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید